Pages

Thursday, August 12, 2010

က်ေနာ့္ခ်စ္သူ

က်ေနာ့္ခ်စ္သူဆိုတာထက္ ေခတ္စကားနဲ႔ေျပာရရင္ ေနာက္ဆံုးခ်စ္သူဆိုရင္ ပိုမွန္မွာပါ။ ေနာက္ဆံုးခ်စ္သူဆိုေတာ့ ေရွ႕ဆုံးခ်စ္သူတို႔ လမ္းတစ္၀က္ခ်စ္သူတို႔ ခဏခ်စ္သူတို႔မေတာ္တဆခ်စ္သူတို႔ လွ်ွပ္တစ္ပ်က္ခ်စ္သူတို႔အမ်ားၾကီးရွိတာေပ့ါဒါေပမဲ့ က်ေနာ္က ေနာက္ဆံုးခ်စ္သူအေၾကာင္းကိုဘဲ အရင္ေျပာျပပါမယ္ခင္ဗ်။က်ေနာ္က ေနာက္ဆံုးခ်စ္သူလို႔ ဘာလို႔ေခၚလဲဆို ေတာ့ က်ေနာ္ဘ၀မွာ ေနာက္ဆံုးခ်စ္ခဲ့ျပီး သူမနဲ႔ဘဲလက္ထပ္ျဖစ္ခဲ့လို႔ပါ။လက္ထပ္ျပီးရင္လဲ ခ်စ္သူထပ္ရွိႏိုင္တာဘဲေလ က်ေနာ္ကသူမကို ဘဲ တကယ္ႏွစ္ႏွစ္ကာကာခ်စ္ခဲ့ဆိုတာသူမလဲသိပါတယ္ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ သူမ သိေအာင္ က်ေနာ္ျပႏုိင္ခဲ့လို႔ေပ့ါ (သက္ေသ)။ သူမနာမည္က ေအးေအးျမင့္တဲ့ တစ္ခိုင္လံုးေရႊ မဟုတ္ဘူးေနာ္ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက တစ္ခိုင္လံုးေရႊအျငိမ့္ကလဲနာမည္ႀကီးေနတဲ့ အခ်ိန္ေပ့ါ။
သူမနဲ႔က်ေနာ္စေတြ႔ခဲ့ၾကပံုက ရုိးရွင္းပါတယ္ ဇာတ္လမ္းေတြထဲကလိုပါဘဲ(ဒါ့ေၾကာင့္မ်ားဇာတ္လမ္းျဖစ္တယ္ ဆိုျပီးေျပာ ၾကတာေနမွာ)သူမဦးေလးနဲ႔က်ေနာ္နဲ႔က ဦးစီးဌာနတစ္ခုမွာတူတူအလုပ္၀င္ခဲ့ၾကျပီး သူမအိမ္ကို၀င္ထြက္ရာမွက်ေနာ္တို႔စေတြ႔ခဲ့က်တာ။ စေတြ႕ခဲ့ၾကပံုက ရုိးရုိးေလးဆိုေပမဲ့ ေသေသခ်ာခ်ာစဥ္းစားၾကည့္ရင္ေတာ့ တကယ္ဆန္းပါတယ္။က်ေနာ္တို႔ေနၾကတာ တစ္ရပ္ကြက္ထဲ ေက်ာင္းတက္ခဲ့ၾကတာလဲတစ္ေက်ာင္းထဲ ဆယ္တန္းေအာင္ခဲ့ၾကတာလဲ တစ္ႏွစ္ထဲ ဒါေပမဲ့တစ္ခါမွမေတြ႔ဖူးၾကပါဘူး။ သူမ ရွိတယ္ ဆိုတာကိုေတာင္မၾကားဖူးခဲ့ပါဘူး ေတြ႔ဖူးေတာ့လဲတစ္ခဏေလးပါဘဲ။က်ေနာ္ရုပ္ရည္ကလဲ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ ႏွစ္ခါျပန္ၾကည့္ စရာမလိုတဲ့ ရုပ္ရည္မ်ဳိးဟာကိုး မွတ္မိလို႔မဟုတ္ဘူး ၾကည့္စရာကိုမလိုတာ စိတ္၀င္စားစရာကိုမရွိတာ(ေတာ္ပါျပီ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ကိုယ္အမႊန္းတင္တာ) ေနာက္ျပီးက်ေနာ္ကအေ၀းသင္တက္တယ္ ဟိုတုန္းကေတာ့စာေပးစာယူေပ့ါ သူမကdayတက္တယ္ တစ္ခါေလးေတြ႔ခဲ့ဘူးျပီး ေနာက္ထပ္မေတြ႔ရေတာ့ဘူး။သူရွိမွန္းေတာ့သတိထားမိခဲ့တယ္ေလ ေနာက္ပိုင္းက်ေတာ့ က်ေနာ္ကအိမ္ထဲ၀င္လည္တာတို႔ သူမအိမ္ကိုမၾကာမၾကာသြားတာတို႔ သူမကလဲေက်ာင္းပိတ္လို႔ျပန္လာတာတို႔ ၾကေတာ့ခဏခဏဆံုျဖစ္တယ္။ဒါေပမဲ့သူမမ်က္ႏွာကို ေသေသခ်ာခ်ာမၾကည့္ရဲလို႔ မ်က္လံုးခ်င္းေတာင္ဆံုခြင့္မရခဲ့ဘူေလ။
ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ဆံုဖို႔ အေၾကာင္းကဖန္လာတယ္ အေရးအခင္းျဖစ္လို႔ေက်ာင္းေတြပိတ္ေတာ့ အိမ္သြား တိုင္းေတြ႔ရေတာ့ မ်က္မွန္းတမ္းမိျပီးတစတစနဲ႔ရင္းႏွီးလာတာေပ့ါ....တစ္ေန႔...... အဲ့ဒီေန႔ကိုေတာ့က်ေနာ္မေမ့ႏုိင္ပါဘူး ဒါေပမဲ့ အေၾကာင္းအရာေျပာတာ ရက္စြဲအတိအက်ေတာ့မမွတ္မိဘူး....ဒီရက္မွမဟုတ္ဘူး...ဘယ္ရက္စြဲမွအတိအက်မမွတ္မိပါ ဘူး ဒါကက်ေနာ့္အားသာခ်က္ပါ.... သၾကၤန္လိုက္လည္ျပီးျပန္လာေတာ့ သူမအိမ္ဘက္၀င္လည္တယ္ေလ အ၀တ္ေလွ်ာ္ေနတဲ့ သူမကို ေရေလာင္းလိုက္ရတယ္....သူမကထမီရင္လွ်ားနဲ႔ေပ့ါ ေရေလာင္းရင္းက်ေနာ့္ရင္ေတြခုန္ေနတာ ျပန္စဥ္းစားမိရင္ခုထိရင္ ေနတုန္းပါဘဲ...(ေနာက္ေန႔မွဆက္ေတာ့မယ္)

No comments:

Post a Comment